Friday, August 7, 2009

朋友 2009/05/06 ,凯斯之集

或许曾经我们

不懂为了什么事而吵架~

不懂为了什么事而打架~

但最终还是化解一切的仇恨,误会,

甚至忘了如何吵架,

忘了如何好回~


最终还是变回好朋友~

记得想当年我们常常唱love & freedom~

寻找自己所需要的自由~


今天突然读回以前的blog,

虽然删除了10++,

但是还是残留着很多以前的事...

从前的幼稚换来今天的成熟~

从前的热血换来今天的冷酷~


一场冷酷悲哀的车祸,

让我懂的没有事不可能发生在我面前~

或许

多一秒,

多一分钟,

多一个小时,

我会死在不明不白下~

却不能做什么~



左眼的泪水还是不停的流下~

我又能做什么?

从前被我认为是我的好兄弟却变成不认识的街边人~

从前被我认为不再是我的好朋友却又再次成为好朋友~


但我懂不论再过了多少困难,日子,

她总是会陪伴在我身旁,

因为她将会与我一起变老~

我的好朋友~

风雨不改~

1 comment:

  1. dude .. im 1st time reading boy blog ^^
    lolz actually we long time no see d ^^
    ya im missing u ... after read your blog feel u not really happy at all but as a fren i bless for u ...
    every time i back kuantan gathering i know u sure wont appear coz i know u less back kuantan d
    we miss u really .....

    actually we stay near at kl right ??
    but we not even meet once
    even u come setapak we wont meet each other lolz
    i feel far x 10k from u ^^

    anyway i know u will have a colouful n prefect college life at here ^^
    i wish u always happy n happy always
    fren u will meet new same as me but u my old buddy u will never been replace .....

    GOOD DA LUCK BRO .....




    TERRY
    28/10

    ReplyDelete